PENDAFTARAN

Sunday, October 31, 2010

Jurnal Refleksi : Minggu 14

Minggu ini ialah minggu terakhir kelas bersama En. Amran. Pada minggu ini, saya telah mendapat maklumat baru tentang Tarian Singa. En. Amran telah menunjukkan video Tarian Singa dan memberi tips dan penekanan tentang tajuk yang harus dibaca untuk final exam.

Teknik pengajaran En Amran membuka minda pelajar tentang blog dan cara untuk berkomunikasi dengan lebih mudah. Selain itu, Jurnal Refleksi sedikit sebanyak membantu saya untuk membuat rumusan tentang apa yang telah dipelajari. Kemudahan teknologi harus digunakan dan saya berpendapat kos ini telah mengguna pakai teknologi yang ada. Pada mulanya saya tidak menyangka bahawa kos ini membabitkan penulisan blog dan jurnal refleksi. Kini saya sudah mendapat gambaran bahawa blog merupakan salah satu tempat perkongsian ilmu dan harus dimanfaatkan.

Saya berterima kasih kepada En. Amran keran telah membuka minda pelajar SMP2252 dan memberi ilmu kepada kami.

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Kump A

Blog Kump B

Blog Kump C

Nor Atiqah Md.Noor SMP2252 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template